Vi börjar om.

Hösten är trevlig att promenera i, eller hur?

Då var det dags att fortsätta blogga. Det var längesedan nu. Jag och min kära vän Sebastian var ute på en höstpromenad idag. Har ni tänkt på hur besviken man blir när sista sommardagen är över? Men efter ett litet tag blir man glad igen när man inser att det faktiskt är höst, man får tända lite ljus, all bra musik som legat gömd under David Guetta och Basshunter under sommarräden kryper nu fram och får lite mer utrymme. Mörkerrädslan visar sig ioförsig, men den kan man lätt skjuta undan med en kopp te och ett gott sällskap.
Jag brukade faktiskt blogga back in the days, som ni ser har jag kvar mina gamla inlägg. Läs dom gärna, dom är fortfarande lika aktuella. Men sedan dess har vi fått borgerligt styre än en gång. Samt rasister har fått intaga riksdagen, herr Jimmie Åkesson är ändå rätt skön. En ganska lurad snubbe som brinner för fel saker. Sådana finns det många, inklusive undertecknad. Jag dömer ingen.
Sedan har vi också fått en rätt skön svart snubbe i den vita villan i staterna. Han gjorde inte mycket väsen av sig. Men han fick ändå ett fredspris, samma pris som i år gick till en kines. Dom kan dom, kineserna. Jag har köpt en kamera också, så ni får en fin bild på mig i höstsverige, tagen på våran vandring igenom Borensberg. Vi ses i mörkret (nej?).
Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0