Hur man går ner i vikt - Hallhagas bantningsmetod

Hej.

Efter ett litet tags uppehåll återkommer jag med nya krafter. En ny design och numren innan varje inlägg skippas nu. Hoppas ni gillar min "nya" blogg. Here goes:

Efter att ha läst om alla konstiga bantningsmetoder och tips så tänker jag nu presentera min egna version. Den ingår i en serie av olika "fixa-det-själv-grejjer" från mig (Hallhaga) till er (folket). Detta är alltså första delen i serien som alltså kommer behandla ämnet bantning och hur man, enligt mig, går ner i vikt fortast, smidigast och mest effektift, självklart helt gratis, dock kanske inte helt lagligt.

Hallhagas bantningsmetod:

Detta behöver du:

  • Oboypulver
  • En säng
  • Två ugnar
  • Hasch
  • Ett barn
  • Kaffe
Det hela går ut på att äta så orätt som möjligt, nästan som atkins, eller pilates. Jag vet inte vilken som är bantning och vilken som är träning, men ni förstår vad jag menar.  Fast värre, under sex månader får ni endast äta pizza, kebab, nudlar, gorgonzola-ost och pommes, enda drickan tillåten är starköl. I mängder.

Efter dessa sex månader så börjar det svåra. Varje dag under tre år ska du blanda ut Oboypulvret i sängen, massor, häll på bara, smula, smek, kladda och häll. Mycket på kuddarna. Sov en natt, när du vaknar kommer du vara alldeles brun, gå då och grädda dig själv i ugnen, 400 grader i 2 timmar, sedan 2 timmar till i den andra ugnen (här emellan kan du ta en cigg, gå ut med hunden eller kolla på Lost, du får alltså ta en liten paus om du vill). När du kommer ut kommer du mot all förmodan känna dig lite yr, då ska du röka hasch, så mycket du bara kan, detta gör att dina lungor mår bättre, hjärnan tappar några kilon (det är lugnt, inget som påverkar märkbart i längden) och dina lårmuskler börjar tvina.

Vänta några timmar, duscha INTE! Efter ungefär (idealiskt fyra) tre, fyra, fem timmar så tar du fram ditt barn, säg att han ska få godis om han bara springer tvåhundrafemtio varv runt huset först. Försök att hänga med, när du inte orkar mer - drick kaffe i farten, Du måste klara alla tvåhundrafemtio varv! När du är klar. Upprepa allt detta i, som sagt, tre år. Glöm inte Oboyen!

Jag gjorde detta själv. Gick ner trehundra kilo.

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:57:58
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:19:29
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0