04 - En ny svensk rörelse

Jag har nu valt att starta en ny svensk rörelse. Den handlar om att få bort alla sorters orättvisor ur vårat land. Vad innefattar då alla orättvisor? Jo, vi måste få bort all rasism, åt alla håll, det vill säga nynazister, invandrare mot svenskar, feministiskt initiativ och så vidare. Dessa människor måste ut ur vårat samhälle, dom är en plåga i våran vardag. Hur har jag då tänkt mig att få bort alla dessa tusentals människor som på många sätt är extrema? Jo, genom att avvisa dom. En idé jag har är att dela ut lockande flygblad med kallelser till möten för respektive folkgrupp (nazism, feminism osv) där vi sedan helt intet ont anande skyfflar in sympatisörerna i burar och fraktar dom till något annat land, exempelvis Italien, där dom sedan kan fortsätta sina politiska uppdrag. Men det är nu som det svåra börjar. Att få dom att stanna...

En idé är ju att själv ta makten med min nya folkrörelse, sen kan man tillsätta en ny, svensk, specialpoliskår som består av fem instanser som agerar följande:

§   Gränsvakt
§  
Insatsstyrka
§  
Patrullpolis
§   Utredande polis
§  
Arkubuseringspatrull vid akut sympatisörinvasion

Gränsvakternas jobb är att skydda den svenska gränsen och se till att inga avvisade sympatisörer kommer in, med alla möjliga hjälpmedel. Dessa polismän ska kännas igen på deras olivgröna kevlarvästar med texten "gränspolis" på. Dessa poliser har inte så mycket mer befogenheter än den vanliga svenska polisen har nu.

Insatsstyrkans jobb består mestadels av ett moment som jag har valt att kalla "seek and reject" som är precis vad det låter. Efter det inte än fastställda datumet då alla sympatisörer ska infinna sig i ovannämnda land (exempelvis Italien) så kan denna specialbestyckade insatsstyrka söka upp och slänga ut olika sympatisörer. Detta görs helst med våld i form av batonghot och ibland även sprängmedel.

Patrullpolisens jobb är att patrullera landet och hålla utkik efter suspekt verksamhet i form av årsmöten och partibildning av olika slag. Dessa polismän håller sig ofta gömda under civilklädsel när viktiga specialuppdrag utförs. Befogenheter har dom allihop. Dessa polismän är sina egna chfer kan man säga. Fri hand och agera på eget bevåg är ett nyckelord för denna instans.

Utredande polis hittar all möjlig skit som finns i demokratisverige. Dom utreder konspirationsteorier i alla dess slag och beordrar sen insatsinstansen att med alla medel möjliga "neutralisera" hotet.  Detta är den högsta  instansen av  den nyskapade  poliskåren.

Arkubuseringspatrullen gör precis det som det låter som. Tillintetgör trilskande brottslingar av extremistslag. Alla medel möjliga. Dessa polismän är mycket tungt beväpnade och identifieras lätt av deras respektingivande vapenarsenal och bestyckade transportfordon. Även kända för att skjuta först och fråga sen...

Ja, som ni ser så behövs rent ut sagt onda lösningar för att fåbukt på problemet vi har just nu. Alla extremister av alla slag ska inte få verka i vårat land enligt mitt egna tycke. Sverige ska bli ett respektabelt land, med en respektabel regering. Tro inte att jag vill motverka jämstäldheten och demokratin, den ska självklart få frodas och jag vill gynna den med alla medel möjligt. Men extrema feminister såsom F! och andra sympatisörgrupper borde inte få verka i sverige när man uttalar sig högt om att "mörda männen" och andra helt befängda idéer...



Kommentarer
Postat av: Mona

Hejsan! Tack för ditt inlägg hos mig. Jag ser fram emot ditt löfte i din första blogg - "Jag lovar att inte vara så politisk i framtiden" - då kommer jag nog att läsa lite mer ordentligt...

Lite mer värdsliga funderingar fångar mig...! =D

2005-10-29 @ 01:04:51
URL: http://sisu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0