14 - Integritet

Har alldeles precis sattit upp en övervakningskamera i hallen. Vilket påfund, nu kan jag kolla när folk kommer och går, jag ser när mamma kommer och jag vet innan hon knackar att hon kommer att knacka. Jag är alldeles eld och lågor. Men what about den personliga integriteten? Jag kanske kommer att se skymtar av saker som får folk att må dåligt. Exempelvis brorsans flickvän, även om jag har TV'n avstängd så ser ju folk bara kameran. Vem bryr sig? Jag är ju inte olaglig iallafall.

Vad gäller juletider så har jag hört att det är paketgivning och tomte som gäller snart, oj vad roligt.. Nu måste man köpa paket, baka kakor och börja rimma. Jag skiter nog i allt det där. Är det någon som vill ge mig ett paket så kan ni kolla in min önskelista, jag postar den här under:

 - Raklödder
 - Trisslott
 - Öl

Ja, det var väl allt.

Tack
/Nils


Kommentarer
Postat av: nicke

hmmm övervakningskamera i hemmet....sluta aldrig att förvåna

2005-12-09 @ 16:10:11
Postat av: hallhaga

:)

2005-12-09 @ 17:07:59
URL: http://hallhagas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0