09 - Stå upp!

Dags för ännu en natt.

Tänkte dra igång med att ge er en uppdatering. Flickan som jag har talat om tidigare är nu ett avslutat kapitel. Det hade aldrig fungerat, och med tanke på diverse klavértramp och dispyter är jag nu på fötter igen. Jag kan erkänna att det gick fort att leta sig upp ur mörkret och hitta en ny (!). Ja, ni hörde rätt. Nu tänker ni säkert; "Oj, vilken casanova". Men så är inte fallet. Fallet är väl snarare tvärtom, jag är en relativt tråkig mister som gärna sitter hemma och mot all förmodan dricker läsk och käkar chips. Trots detta så har jag träffat en ny flicka. Tänkte att jag skulle presentera henne för alla er (fyra läsare, mer har jag väl inte så intressant som jag är) otroligt intresserade människor.

Namnet kanske vi kan hoppa över för att inte bli alldeles för personliga, men för att inte vara alldeles för utmålande så går det nog för sig att beskriva denna dam med tre väl valda ord; Vacker, Intelligent och alldeles underbar.

Ja, den presentationen kanske inte var speciellt givande för er, men jag kände för att få ur mig lite glädje. 

Som ni kanske kan förstå så mår jag just nu relativt bra, funderingar och annat skit kan jag nätt och jämnt putta åt sidan nu när man är kär på nytt. Problem känns helt plötsligt inte så farliga längre när man har en bonusaxel att luta sig mot när allt bara går åt helvete. 

Musiken har även den börjat frodas (sammanträffande, vad vet jag?) och man känner sig allt mer kreativ, både vad gäller teckning, skriveri och självklart också musiken då. Våran replokal ska vara spelfärdig inom två veckor och då bär det av. Kan tänka mig att det kommer bli en milstolpe i min musikaliska bana. Kanske i livet också. Vem vet, drömmarna om att bli rockstjärna känns plötsligt lite närmare, inte nära på långa vägar, bara lite närmare. 

Där fick ni en resumé av mitt liv so far. Hoppas det var lika skönt för er.


[The sun is slowly setting, and you're with me in this crying night. Please help me find myself again?
Time is slowing down, with you by my side, I'll never be bored again.]

 

Tack
/Nils

Kommentarer
Postat av: Kim

nej fy fan va taskigt mot ditt ex då, att hitta en ny så jävla fort (verkar det som iaf) du har inte tänkt på hennes känslor kanske?

2005-12-05 @ 12:41:37
Postat av: SOO

weei, äntligen update!

2005-12-05 @ 13:49:17
Postat av: Hallhaga

Hallå där Kim, då måste jag passa på att säga att damen i fråga knullade med någon annan. Så vem som tänker på vems känslor skiter jag faktiskt i..

2005-12-06 @ 13:10:39
URL: http://hallhagas.blogg.se
Postat av: Kim

okej, då förstår jag. Hemskt när någon gör sånt. men jag beundrar dig jag hade aldrig klarat av att glömma henne så fort och framförallt inte hitta någon ny på snabbt. Men då förstår jag

2005-12-07 @ 16:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0